fredag



slutade tidigare från skolan idag för hade ingen svenska. bra.
hört att svininfuelnsan går i skolan och om jag får den så vet jag inte vad jag gör.
tänker fan heller få den. då jävlar säger jag bara. ska nog vara hemma några dagar
från skolan så jag inte får skiten. kan faktiskt dö av det. det ÄR möjligt.
idag vill jag att något kul ska hända, typ många ska till mfestivalen men orka.
orka allt tråkigt jävla fittfolk. orka något.
kan inte bara något jävla kul hända eller? händer ingenting ngngång..
hiss och diss kmr sen.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det är ju bara 0,05 % chans att man dör i det <:

Farligare med vanlig influensa.

Fast iofs så är det oftast folk under 20 som drabbas, men mest spädbarn <:



Och vaccinet är skitfarligt också, 60 % som har tagit det har blivit förlamade i olika delar av kroppen.

2009-09-05 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0