hejsan! snart helg!!!



min skoldag har inte varit direkt speciell! fast gick inte sån lång dag heller så det är riktigt skönt det!
kom hem och så blev det datorn och sen lite mat och nu dator igen! ska sitta här ett tag till.. hihi
fick reda på vilka jag ska sova med på klass resan. AMANDA FÅR INTE VARA MED I VÅRAN GRUPP!!!!!!!!!!!!!!!! fitta då.
"alla blir absolut nöjda, ni kommer komma med någon som ni har önskat" YEAH RIGHT?! amanda fick ingen
hon önskade. sug på den jävla åh äggomeletter.(stavas det så? haha)
ikväll ska jag bara ta det lugnt och titta tv, läsa lite och så.
imorgon är det fredag sen är det helg! ska nog vara med mina älsklingar amanda och johanna då! <3
typ alla hare bra :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

FAN, jag vill vara mer er... :( DET SUGER! Tur iaf att jag kom med någon som var bra! :o



hoppas att det kommer bli/hända något bra i helgen med er två sötnosar :) <3

2009-08-27 @ 21:31:11
URL: http://amandakylen.blogg.se/
Postat av: ihi

fan vilka niceiga bröst ;D

blir ett runk till dom nu :)

2009-08-29 @ 16:04:00
Postat av: runkarn

sjukt fräsha tuttar vill spruta i näsan pårej <3

2009-08-30 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0