hjälp behövs?

linda

i neeeeeeeeeeeeeeeed help om jag ska vara ärlig.
någon som är riktigt duktig på bloggar hur man inreder dom lägger in videos osv?
smsa msn elr vad som helst.. jag vill verkligen ha hjälp min blogg är så urtråkig så den kan bli :o
aja vet inte världens aktiva person på bloggen men endå.
finns inget direkt roligt att skriva om?
typ lite fest hos johanna, var som det var. riktigt besviken på endel saker men så kan det vara. that's life.
sen igår var jag och shoppade :) hittade lite saker allt.
och sen sov jag i ett torp långt ut i skogen med linn ronja och helen :) grillade korv, snackade,spelade kort
osv, hade helt enkelt mysigt!!
fast lite läskigt med tanke på att det spökar där och vi var liksom på ett ställe där ingen hittar typ.
ikväll blir det chill och imorgon vill jag att något ska hända tack?!
ha det puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0