linda

hejsan!
jahapp, kan man tänka sig att idag storstädade jag hela mitt rum?!
torkade av allting, damsög och torkade golvet.. fast i och försig jag har ju inte så
stor rum men endå, brukar inte bli så ofta att jag städar så, äre så för er andra också?
och jag ska få hjälp av ida med att ladda upp videosar och så på min blogg! (y) skit bra.
kanske lite mer intressantare?
nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det att packa iordning lite och käka mat.
sen åker jag med min moppe till ronja! :) ÄNTA TILL GSP.
hur tråkigt som helst att sitta på moppen själv, men men det får gå.
behöver ju inte åka igenom hela gsp osv som jag fick göra förut!
hon har ju som sagt var flyttat till skagersvik och jag kan fanimej vägen :D
ikväll ska vi grilla och lite så någonstans.. tycker jag ska bli jätte bra!
träffa folk och bara chilla oså.. it sounds good!
nu ska jag duscha innan maten är klar! HARE BRA
lindaa spjuth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0