S E G

<3

blir en bild på robert och kirsten! funderar på att titta twilight snart!
längesen nu!



otroligt seg idag.
mår illa,huvudvärk och magont. kan det bli värre?
åkte till ronja igår och var med linn iallafall.
träffade madde oskar bobby och gabriel senare..
var väll kul först men sen.. blä!
hade trevligt iallafall..
åkte moppe hem sen idag..
kom hem och tar mig något att äta på direkten, oboy och macka<3 mums!
tittade disney channel samtidigt också! hahaha
ska ta mig ett äpple nu sen kommer nog mamma hem från jobbet inomkort
och då så kanske det blir pannkakor som jag har önskat! vetinte varför men blev
så j*vla sugen på det idag! med hallonsylt! <3 åååh vad gott.
BILDER FRÅN IGÅR KOMMER, LOVAR JAG! ska komma lite intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0