söndag

hihi


söndag och imorgon är det skola!
min helg har förövrigt bara varit lugn.
fredagen blev det att vara hos robin med lite folk och så.
sen lördag blev myskväll med massa dricka och godis+tv!
idag söndag så var jag och johanna ute på en lång skvaller runda!
härligt att röra på sig lite och snacka och så.
annars har det bara varit dator och blir nu framöver ett tag.
imorgon är det skola vilket jag inte ser fram emot. men men
matfestivalen nästa helg, tror jag ska gå. inte säker än.. men får se!
nej nu ska jag in och duscha och fräscha upp mig sen blir det tv pusshej

Kommentarer
Postat av: freja ;*

Guud jag tycker verkligen att den här bilden är fin !!

puss (L)

2009-10-09 @ 16:49:35
URL: http://frejaaporseryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0