sorry


köpta saker
dålig bild jag vet men det får fan räcka, detta köpte jag idag. :)
blir shopping i örebro på fredag ialf.


hahaha har inte lagt upp något inlägg på länge!
men här kommer det ett iallafall..
birka var ju roligt som helst! längtar tillbaka.. hade det jätte kul.
sen förövrigt har det väll inte hänt något speciellt, har varit rätt så bra väder dom senaste
dagarna så har passat på att solat lite, men nu är det fina vädret över.. tyvärr och tror inte det kommer
komma tillbaka denna sommar :( men that's life.
annars har jag inte gjort NÅGOT på länge känns det som.
var med johanna till ön över en dag och det var sjukt härligt där!
annars har jag inte gjort något alls.
idag har jag iallafall varit till mstad och ni ser där över vad jag köpte :) hihi
så tog helen hål uppe vid örat på ngt ställe xd hahaha men det blev bra iallafall.
ikväll blir det mina tjejor & jag ser fram emot det.
ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Birka var bäst!

och jag har saknat alla tjejerna nu asså! :')

om det nu går kommer det bli MKT BRAA! :D <3

2009-08-11 @ 14:32:19
URL: http://linnwedinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0