varmt? sol? blå himmel?


herrejesus, tänk och bo i detta hus?! skulle inte sitta fel.
(av någon anledning fick jag bara tanken på lyxvilla och var tvungen att titta runt lite)

VÄDRET ÄR HÄRLIGT!
mamma ringde och väckte mig åtta, menmen that's lifte skola imorgon ju?
kan man tänkte sig vilket härligt väder det är ute eller?:)
var precis ute och gick med syster min och vi snackade massa och så. quai var också med!!
nu ska vi lägga oss i solen ett tag och försöka få lite färg.. får väll se hur det blir.
kanske blir ett dopp i poolen? årets sista dopp? vem vet.
sugen på iskall cocacola med citronbit i är jag också men har ingen cocacola hemma ):
åka och köpa kanske..
nu blir det lite solning hare braa (mp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0