-

hejsan på er :)
vaknade rätt så tidigt idag, vid tjugo i tio..
kände att jag skulle försöka pallra mig upp för att
komma upp i någorlunda tid men låg och gosade ett tag till,
vaknade ju av världens mardröm att någon skärde med en skit stor
köttkniv i mina handleder :( jätte hemskt! så jag kunde inte somna om..
tarzan kom även in och hade typ överskottsenergi (eftersom han ALLTID är inne)
och började dampa på den runda lilla rosa mattan jag har på golvet, filmade honom HAHA
herregud inte lite störd heller..
min helg har varit rätt så tråkig tycker jag, men kom på: endå väldigt skön! skönt att bara
ta det lugnt lite och så.. jag laddar ju inför jullovet som sagt ;)
typ alla har gått på jullov känns det som? men vi måste gå måndag och tisdag.. fast knappast
är det ju några lektioner, imorgon är det kort tag sen blir det väll bara film,lek och chill..
på onsdag är det volleyboll-turnering  (stavning).. ska väll bli sådär. är inte så värst intresserad
av volleyboll men anmälde mig endå +att alla andra ska vara med typ och kul för mig att
gå runt i skolan helt själv? nope skulle inte tro det. hoppas vi tar hem segern igen som vi typ alltid
brukar göra haha..
idag ska jag bara ta det lugnt som jag gjort hela helgen, jag ska duscha och så sen. hårinpackning
osv för nu är mitt hår blä-äckligt så ja, men det blir senare. skönt för håret att vila lite också.
annars vet jag inte vad jag ska göra, öva min sångröst iallafall, är otroligt sugen på att sjunga nu!!
men min röst är inte igång än så låter endå förjävligt haha
vi hörs senare! love linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0