31 december nyår!

godmorgon eller ja god förmiddag på er! eller kanske gott nytt år?
inte riktigt kan man säga det.. är ju faktiskt inte nytt år om ett tag..när det slår tolv så! haha
jag vaknade på rätt så bra sida i morse med tanken "nyår"
men blir så sur på mig själv, varenda dag sen
jag gått på lov har jag vaknat vid
elva, halv tolv, halv ett osv.. men just IDAG då
jag tänkte att jag kan sova ut riktigt
myckét utan någon ångest och att dagen går lite fortareså vaknar jag självklart
klockan nio!! åh vad arg jag blev, bestämde mig för att
jag ska ligga kvar i sängen ett bra
jävla tag till iallafall haha.. dock när jag vaknade först så 
kände jag hur ont i ryggen jag hade och
nacken tänkte bara "nej inte dag, inte idag snälla" men det gick över sen.
riktigt skönt blev rädd.. tarzan hade
damp i mitt rum som vanligt, han fick tag i ett
bh-band och höll på med det, helt jävla crazy, fick ta bort det för herregud. sen fick han damp
som vanligt på den rosa mattan.. men sen efter ett tag hoppade han
upp hos mig igen och
la sig och gosa<3 så mysigt när han ligger där och kurrar och spinner hihi
tittade på idol 2008 som gick på tv400 men när det var
uppehåll där emellan så gick jag
upp nu och käkade frukost, och nu hamnade jag här
för att checka läget, men jag ser typ lite
suddigt :o haha vet inte vad det är med mig, mina ögon känns inte helt öppna. men jaja!
tog på pälsen på min kofta nu och det är ett helvete. åh vad jobbigt det är sen missar man
massa knappar och så får man börja om hela skiten, jävligt petit är det...
blir väll inte så mycket bloggande idag men imorgon blir det nog det!
har ju saker att göra idag innan nyår!
vi hörs love linda



kan inte låta bli att sjunga med till denna låt och dansa.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0