åhå va sur jag blir..

japp jag blir sur.
efter engelskaprovet idag så tänkte jag: åh vad skönt nu med att inte ha NÅGOT
mer att öva på innan jullovet kommer.
men jo tro på helvete ska vi kunna 100 massa jävla länder och sen 2 st kartor till där
det är massa jävla hav,floder och BLABLALBLA käft. alltså jag är så trött på skolan.
jag har inte mycket att skriva om idag..
imorgon är det fredag och det tackar jag gudarna för. eller nej, tror inte på gud.
men det är ju ett uttryck som sagt.
jag har ingen "dresscode" att lägga ut. orkar inte orkar inte orkar inteeeeee.
jag är trött. sov as bra imorse tills jag blev väckt. that's life.
imorgon är det lucia firande i skolan också xD HAHA kul xD nej men seriöst missar
bildlektionen skönt det iallafall..
hoppas vi får göra julbord på hemkunskapen annars tycker jag synd om mig själv :)
har vi teori hela den lektionen dör jag :)
haha okej just nu känns det som att jag inte kan se något positivt, just negativt. haha engelska+svenskt.
men imorgon hade jag tänkt att vara hemma och glo på idol finalen med mamma och pappa
men sen nu ska jag kanske dra till taube för det är lite girlsnight.
love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0