alla klappisar är öppnade!

nu är alla klappisar öppnade, mätt som en vet inte vad efter maten och suttit
bänkad framför tvn när det var kalle anka.
min jul har varit jätte bra med min familj!
firar nästan bara alltid själva, men tycker det är skönast så.
min familj betyder så otroligt mycket!
jag är iallafall jätte nöjd över julklapparna!
blev en ny kamera osv.. kameran är skit snygg och blev paff när
jag fick se den ligga där i paketet när jag öppnade för jag hade ju
inte direkt önskat mig någon! men shit vad glad jag är över den.
fick även andra saker men orkar inte skriva upp allt här, fick en
jätte snygg klänning också med markerade axlar och även glitter på
axlarna från bikbok! så tar kort på det snart och sedan hamnar det på bloggen.
nu ska jag käka löjromstoast och tjocka mig ännu mera!
jätte härlig och fin jul med min familj, hoppas ni andra har haft en otroligt
bra jul och att den har varit rolig! vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0