brun? sol? :(



jag saknar brunhet.. vill så jävla gärna ha värme just nu känner jag!
dock ser det ut som att jag har lite halvdamp på bilden när det gäller
vänstra armen där.. hehe sen också är ju bilden lite konstig tagen.
men iallafall min dag har gått seg/fort. vet inte hur det ska tolkas men jaja,
har ju verkligen inte haft något att göra. jag har läst lite ur min nya bok men jag
är ju så jävla seg på att läsa böcker så gav upp redan efter första kapitlet.
men alltid bra att ha det att läsa i skolan eller något för det finns ju bara
skit böcker i skolan som sagt.. förövrigt är det ju fredag idag och det
känns verkligen inte som att det är det, inte att det är en början på helg,
hela veckan har varit som en helg typ, förutom måndag,tisdag då men.
jag ska bara fortsätta dricka min cocacola hela kvällen, känner för att jag
gärna vill åka och shoppa sedan ta hit nyår på en gång! haha nej men
jag vet lite hur jag ska se ut, om jag får tag i sakerna som sagt.
nej nu ska jag sluta tjata. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0