god eftermiddag..

hejsan på er :) riktigt skönt med kort idag idag, den gick väldigt fort!
men som sagt fikade,tittade på film,tittade på film igen,prata bara på lektionerna
så har endå varit väldigt lugnt.. SOn med alla länder och så kändes bra, hoppas det iallafall..
imorgon är det fredag vilket är jäkligt skönt, jag har inga planer inför helgen men
hoppas att något roligt händer..
har precis käkat en mandarin och pepparkaka, tarzan har förövrigt damp.. tror fan att han
ska riva hela huset eller något hahaha! sen mjaouar (stavning) han som om han håller
på och dö eller något :o haha men nu ska jag strax käka sen öva min sångröst lite,
sedan duscha sen kommer jag tillbaka och lägger upp min outfits och försöker skriva
om något roligt, sitter på den stationära datorn så ah..hörs senare ikväll!
love linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0