god kväll

usch skolan var riktigt tråkig idag.
fast tittade på film på franskan, goal på engelskan och lite så..
sen rätt så kort dag men endå.
snön ligger fortfarande kvar :)
just nu fryser jag riktigt mycket, mitt rum får aldrig nog med
värme känns det som för på alla andra ställen i huset är det varmt!!
nu måste jag mata mina fiskar på fishville (haha!) dom är nog döda vid det här
laget tror jag.. men man kan ju inte sitta hela tiden framför fishville ju??
har käkat taco idag, var jätte gott! sen övat på massa länder. åhå dom vill ej fastna..
jaja här kommer en bild på min outfit för dagen:


kofta: h&m
svart linne: gina
tights:lindex
höga strumpor/benvämare: lindex elr ngt
som inte direkt syns på bilden haha.
körde dom vanligt på utsläppt hårsvall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0