god morgon!

..eller kanske god förmiddag?
vaknade klockan halv elva idag, nu måste jag verkligen börja fixa mig för
ska strax åka bort och göra några ärenden.. kan dock inte säga vad lite hemlighetsbelagt haha!
ikväll hoppas jag att det händer något kul, för satt hemma hela kvällen igår och idag
vill jag gärna göra något känner jag.
men vi får väll se vad som händer och sker.
funderar på att inte sminka mig, orkar verkligen inte ta på mig smink känner jag.
slänger upp håret i en toffs sen ett par jeans blir det. vill inte gå med tighst idag,
sen ska jag nog inviga dom nya vinterskorna!! känner att dom jag har blir lite för kallt..
bara i skolan har jag dom nog.
men vi hörs senare så blir det lite bättre uppdatering för nu måste jag klä på mig!
ska försöka fixa gratis sms till mobilen också.. längesen nu känns det som hahaha.
ha det det bra love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0