HAHAHA



haha lite min humor!! vet inte direkt varför jag tycker detta är så roligt men..
HAHA tycker det är roligt iallafall!:D
jag och johanna schilleeeen knippas ju dårå ihop med denna låt "we will rock you"
som endel vet så kanske jag och joahnna har spelat in videosar med peruker och
störd dans?  och helt enkelt varit helt störda? yepp vi har gjort en sådan video till
we will rock you också.. men vet inte riktigt om jag vågar lägga upp den.. HAHA
som sagt jag står i pyjamas byxor.. rosa är dom med fjärilar på? nahe det sparar vi
till oss själva istället! jag vill ju inte att alla sticker i från mig för jag lovar, vi är verkligen
störda.. HAHA men aragorn (viggo mortensen) är dock VÄLDIGT het i filmen, så han kan
man ju sitta och dregla över! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

oooja han är snygg! :D

2009-12-27 @ 12:48:05
URL: http://amandakylen.blogg.se/
Postat av: linda

eller hur dreglar :D

2009-12-27 @ 12:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0