hahaha!

kommer lite bilder här som jag tagit med min webcam för väldigt längesedan!
blandade "år" så vet inte om det är 2005,2006 osv ni fattar hoppas jag..
HAHA ja ni.. här har ni dom:



japp tro det eller ej men såhär snyggt posade jag för ett tag sedan..
hahaha webcameran var riktigt rolig då alltså!



ja ni, vad gör jag med min mun? ska det föreställa ett leende kanske?



och här vet jag dock inte hur jag sminkar mig.. HAHA
lila ögonskugga och sen rouge som ser ut som ett blåmärke på kinden
sen lite läppglans! ;)


hahahha, detta kanske är i sexan i think..



visste knappt om jag våga lägga upp denna först.. hahahahah



visst är jag mig själv lik? självklart är man det har ju inte direkt
"VÄRSTA SUPER FÖRÄNDRATS" men ja, lite förändring är det ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0