hårinpackning,annsiktsmaskar



detta fick jag av Johanna förut! sen också lite till men det är dock hemligt.. hahaha!
fick en stor mysig burk med hårinpackning som ska vara bra, det ska tydligen ge
håret konditionering,mjukhet,body och glans utan att tynga ner!
älskar hårinpackningar så det var jätte bra! sen också två annsiktsmaskar
i choklad och jordgubb! jätte bra tycker jag :)
så detta ska jag använda sen när jag hoppar in i duschen!
ska ta extra väl hand om mig själv idag eftersom det är julafton..
nästa gång jag använder den andra annsiktsmasken blir nog på nyårsafton! HAHA
så detta lär komma till användning. tack johanna!
nu ska jag titta på film med syster fast vi vet inte än vilken vi ska ta men
det klurar vi ju säkert ut..fast efter ett tag. haha vi har ju svårt för att bestämma oss
brukar oftast tycka olika om filmer. "ska vi ta den?"  "nej inte den, men den här?" "nej"
typ så håller det på ett tag men vi överlever!
love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0