hejsan!

hallå på er fisar :) min skoldag har väll varit bra.. suger, orkar verkligen
inte med skolan nu men nu är det bara imorgon kvar som vi då ska spela volleyboll
hela dagen och ta det lugnt sedan hem vid efter tolv någon gång kan jag tro!
har precis käkat pommes och kött så är mätt och belåten nu, riktigt mumsigt var det..
nu sitter jag här och har det tråkigt.. spelar sönder three days grace- last to know,
en lugn ballad med dom som är så otroligt jävla bra och fin. lyssna på den här (och jag lovar,
det är värt det!) nu kommer det upp bild på min outfit och sen lite egobilder för skojs skull..


kofta-vero moda
linne-gina tricot
tights-lindex
benvärmare-h&m




körde på en liten annan frisyr idag för en gångs skul..
lite mittbena liknande haha :)


hoppas alla har haft en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0