hejsan

hej! ursäkta min hemska uppdatering men hinner inte direkt blogga så mycket.
kommer inte bli något mer bloggande än detta inlägg förns imorgon :)
för då är jag hemma! men då kommer det mumsiga bilder sedan vi vart här och lite
annat smått och gott ;)
som sagt, igår var det ju bliresa hit till storstaden sen tog vi det bara lugnt.
käkade god mat, basta och tittade på idol. och jag tycker det var heeelt rätt
att Tove åkte ut, ursäka mig men jag gillar henne inte.  Erik och Calle (eller äre med K?)
ville jag skulle gå till finalen och det gjorde dom. angående att erik hängde löst, HAHA
ja det borde ju vara uppgjort right? för då ringer ju alla och röstar som galningar på
honom.. haha seriöst elakt mot honom ju.. aja.
idag har jag,helen,mamma och mormor shoppat julklappar! så varit full igång hela dagen.
är trött nu känner jag.. fast kom hem för väldigt längesen men endå! (haha har ju precis käkat
en stor god middag!!) köpte även till mig själv nickelbacks nya album dark hose SÅÅ JÄVLA BRA
och sen en skit snygg t-shirt! egentligen är den för killar, men den va så jävla snygg så kunde
inte låta bli att köpa en till mig själv alltså!! haha, lägger upp den imorgon på bloggen, sjukt
snygg är den. ( när man letar efter julklappar till farsan hittar man la alltid ngt te sig själv! haha;) )
förövrigt har jag solat solarium idag, fick lite färg men det går ju bort lika lätt!
funderar på att lägga mig en halvtimme imorgon innan vi drar hem också tror jag..
förövrigt sitter jag här och käkar en god glass från ben and jerrys glass sak eller vad dom nu heter,
ngt med jerry va? haha sämst på att komma ihåg är jag..
har även köpt massa annat gott till ikväll: massa godis,cocacola,nötter,dipp och chips! smaskens alltså.
känns som att jag bara äter och äter och äter.. haha och dricker cocacola! men så kan det va.
förövrigt vet jag inte vad som händer mer ikväll.. bara ta det lugnt och så.
haha blev ett långt inlägg, men jag kände att jag ville skriva av mig lite och säga hur jag har
det och vad jag har gjort nu i helgen!
imorgon är det redan söndag och ny skolvecka börjar! :( men aja, närmare till jullovet right?!
hoppas ni alla har det bra
love linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0