HELG

okej, jag har varit rätt så d-å-l-i-g på att blogga dom senaste dagarna
men har ju varit så jävla mycket skit, skola,prov och annat att tänka på..
så har blivit halvdana blogginlägg osv..
men iallafall, nu är det helg och då tar vi nya tag! ;)
nu om ett tag ska jag äta. mums lax,potatis och god sås! riktigt gott.
sedan så blir det lite mys sen ska jag fixa mig och packa sen vid
nio ska jag åka till taube med massa tjejer och ha det trevligt det!
bara ha det allmänt trevligt, prata osv.
kommer nog bli en bra kväll/natt! :)

och eftersom jag e på bra humör bjuder jag på en jävla snygg bild eller ja två snygga
bilder på mig och pappa!! HAHA

yepp skit snyggt vi vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0