hellu :)

god eftermiddag.
jag vaknade kvart över elva idag, enligt mig är det väldigt sent och har
en känsla av att jag inte kommer kunna somna ikväll, men kom och tänka på
att jag sov ju trots allt ut efter fredagen haha!
så nu är jag på fötter igen fast känner mig endå lite seg.. och jag känner mig även
så jävla ofräsch som man kan bli! senare blir det en god lång härlig dusch!
men iallafall, jag har tittat på reprisen av idol. gud "higher" är den bästa vinnarlåten
idol har gjort under hela tiden idol funnits, har aldrig direkt gillat någon idol vinnarlåt men
denna är ju riktigt bra!
erik vann, tyckte han och calle låg rätt så lika men vafan, erik snäppet vassare alltså
hans röst är ju för fan grym.
idag vet jag inte vad jag ska göra. bara ta det lugnt och njuta av sista lediga dagen innan
en ny äckel skolvecka börjar :)
måste öva på massa skitländer idag också kom jag på. men det gör jag inte förns om ett tag..
vet ens inte om jag kommer göra det om jag känner mig rätt. hahaha!
uppdaterar väll mer.
love linda


blir en ego bild på sen som jag tog i april någon gång.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0