hiss och diss




hiss
att det är nyår imorgon, ska bli skönt med ett nytt år tycker jag allt.
att jag,helen och johanna gick 5,2 km idag, jag är riktigt stolt över mig själv!
att det finns typ 7 styckna 2liters cocacolor här hemma, mumsens.

diss
folk som har bloggar och burkar ja som sagt "blogga" fast ja man kan inte direkt
kalla det för det, liksom dom har en blogg men aldrig uppdaterar något typ?
DET TAR PÅ MIN TID ATT SKRIVA IN DERAS JÄLVA BLOGG OCH SEDAN TRYCKA
PÅ ENTER SEN SÅ SER MAN ATT DET INTE ÄR NÅGOT INLAGGT. på typ flera dagar,
skaffa inte en blogg då? jävla åh. stör mig som helvete på det, liksom sen skriver man
"oj har inte bloggat på länge för orkar inte hehe" nehe men skaffa inte en blogg i över
huvudtaget då om man inte orkar? åh vad jag irriterar mig på det, det är en annan sak
om man verkligen inte hade tid för det men allvarligt? åh, ta bort bloggen då för helvete
om det ska va så jävla svårt att skriva lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0