home now

nu är jag hemma! blev ett tag endå i mariestad fast i och för sig så åkte
vi ju rätt så sent endå.. hittade tyvärr inga lackleggings för det fanns bara i
större storlekar än vad jag har, så det var lite synd! jävla skit alltså.
men iallafall, hittade ett par andra snygga leggings inne på vero moda som jag
ska ha på nyår. blev lite mcDonalds på hemvägen också riktigt gott det. haha
ikväll är det disco men alltså vet inte om jag ska gå än? är inte så jätte sugen
på att gå men endå jag sitter och klagar typ varje dag över att det inte händer
ett piss osv.. men discon är ju inte så mega kul, speciellt inte när det är en
sån stor lokal, men nu inget elakt men det är ju så.. aja får se.



tröja/kofta: gina tricot
linne och en lång t-shirt över från gina tricot
och jeanstights från gina tricot
haha märkte precis nu att jag hade gina tricot kläder på mig hela altet!



dessa blev det! ett par paljettleggings, från vero moda 300 spänn.
men snygga som fan var dom när dom sitter på! jätte nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0