i know

jag vet jag vet, im sorry för den hemska uppdateringen.
men igår, jag var så jäkla tvugen att vrål plugga på SO provet som va idag.
hade ju bara igår på mig. och det tog inprincip hela jävla kvällen..
åh så sur jag var!! sen var det ju DH på tv och skit så,
och sen för den delen hade jag vekrligen INGEN lust att gå in på datorn.
vet inte riktigt vad det var med mig men usch fy och blä. igår ville jag spy på
datorn nästan.. haha nej men jag var väll på dåligt humör.
idag känner jag mig endå lite bättre! :) även fast det är den längsta skoldagen idag men,
provet med SOn gick väll rätt så bra, eller ja tror jag klarar mig. men det gör jag nog!!
sen har jag pluggat jätte mycket till engelska provet som är imorgon, hoppas jag får
högt betyg i det! annars blir jag sur. riktigt sur.
har även duschat.
nu ska jag föna mitt hår, ta någon kvällsmacka sen ska jag titta på tv.
paradise hotel ikväll ju + det är ju "pandoras ask" idag, lär ju bli ett jävla liv.
btw vet ni att den nya deltagaren hon den ljushåriga har varit tillsammans med
andreas carlsson, han som sitter i idoljuryn? ;) HAHA lite roligt.
jaja får se om det kommer något blogg inlägg mer.
love linda


såhär blev klädsen idag..:
jeans från bikok (typ aldrig använda)
linne från gina tricot
typ kort tröja från gina tricot
sen så ett par riktigt snygga strumpor till
haha just ignore..hade höga stövlar över.


halvdan bild.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0