IM BACK!

im back!! haha nej men jag hade verkligen ingenting för mig så jag
satte mig som vanligt på datorn och glodde runt lite, känns som att alla är typ
tråkiga och osociala just nu förutom tobias! god bless him. haha skoja..
titta på kenzas blogg och hon har lagt upp ett rätt så roligt test, jag kör den också!

Dagens humör: det är väll helt okej, kanske lite uttråkad men ja jullov snart ju så humöret är bra!


Dagens borde: tvätta håret och det har jag redan gjort! annars kanske lite städning i rummet men det fixar jag senare i veckan, innan jul iallafall ska jag hinna! haha låter som att jag ska städa ett skit stort hus


Dagens frisyr: flötigt, hängande och fult. men inte nu längre..


Dagens klädsel: en stor ior-t-shirt och ett par rosa pyjamas byxor? (haha halvt pinsamt..)


Dagens planer: dagen har ju gått förbi i snigelfart så ja: ingenting typ.


Dagens vill ha: en resa till värmen skulle sitta fint ja.


Dagens längtan: julafton och nyår!

Dagens fundering: hur det kommer gå på volleybollen på tisdag och sen en annan sak också haha..


Dagens beroende: cocacola mayby?

Dagens tråkigaste: tråkigheten själv.


Dagens tidning: ingen direkt..

Dagens låt: massor av nya låtar från three days grace nya album!


Kommentarer
Postat av: TOBOOOBEBEBE TYP JAO

WÖÖÖÖÖÖW :D

2009-12-20 @ 19:32:25
Postat av: LINDA

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :D

2009-12-20 @ 19:33:52
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0