imorgon är det nyår!

hallå på er! :)
var framme i hova ifår vid ungefär lite innan tio,
inte så hemskt mycket folk men det kunde jag nästan gissa,
tog ett tag innan man kom igång men tillslut blev det mycket dans mot slutet!
tänkte att man kan komma och visa sig lite och så och uppskatta att några
hittar på något i över huvudtaget.. men jaja, vi åkte hem vid tolv det.
jag och johanna käka pizza och drack jumust hihi jätte mysigt, blev en jävla
mycket skratt också! somnade någon gång vid tre eller något..
imorse var vi så sega så vi kom inte upp ur sängen förns halv ett (för mig är det mkt!!)
usch blev inte alls glad, hatar att vakna och gå upp sådär sent.. så vi bestämde
oss för att gå ända in till hova haha så vi gjorde det, helen hänge också med!
skönt med lite luft och röra på fläsket.. nu ska jag snart äta sen fixa lite inne i mitt
rum, måste bädda nya lakan osv..

outfit från igår kväll:



tröja/jacka: gina tricot
linne: cubus
hög kjol: jc
tights: lindex
skor: scorett




såhär såg mitt hår ut, helen fixade det med hennes platt-tång! :)




helen står klar för att fixa mig haha






bilderna blir jävla stora, från nya kameran blir det jätte stora bilder! haha
men iallafall, hade endå en rätt så rolig kväll att få dansa av sig lite hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0