jag läste...

jag läste nyss om vanvårdnad om grisar här i Sverige.
jag kan säga att jag inte alls har lust att käka en julskinka!
tycker det är så jäkla hemskt!
alltså dessa grisar dom låg,gick och levde i sin avförning, visst
dom har inga problem med att smutsa ner sig eller så, liskom lera och så
fattar jag la med eller men jag menar deras egna bajs,kiss osv?
sen var den också en gris som hade DÖTT där bland alla och dom hade kvar den
där och grisarna hade till och med börjat käka på den dära stackars lilla grisen
som låg med alla ben utspretandes :( den hade ett stort hål i typ magen/ryggen
eller något! så var det jätte blodigt.
jag tänker själv om jag får en jäkla julskinka sen är dessa djur värsta vanvårdade?
jag blir så himla äcklad, tycker detta är jätte hemskt.
stackars grisar, visst dom ska la dö endå men då ska dom väll ha ett bra liv ett tag
iallafall? tycker grisar är söta jag!
men att dom vanvårdas sådär är inte godkänt. usch vad hemskt.
okej, jag tror jag har blivit lite ah vet inte vad efter svininfluensasprutan. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0