jahapp

blev ett jäkla tjat i morse om v skulle åka eller inte och shoppa idag,
men tillslut bestämde vi oss för att åka imorgon :)
och jag känner på mig att allt kommer vara utplockat, att jag verkligen
inte kommer hitta något som jag vill ha, åh vad sur jag kommer vara då.
idag händer det väll ingenting heller. åh vad jag önska att jag bodde någon
annanstans för här är fan nästan det värsta stället att bo på i hela sverige!
okej jag kanske överdrev där lite men endå.. jag vill bort härifrån.
jag vill hitta på något kul. men visst "man får det inte roligare än vad man gör det till"
men man kan ju inte göra något så kanske är lite svårt.
jaja, jag whinar jämt om detta..
förövrigt börjar jag bli jätte trött på vädret ska gudarna veta..
har inget att blogga om. vi hörs senare!
bye


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, vi ska med åka och shoppa imorgon. vi kanske ses i röran bland alla galna människor..

2009-12-27 @ 12:50:13
URL: http://amandakylen.blogg.se/
Postat av: linda

haha jadu det gör vi säkert! herregud jag får fasen damp på alla.. :O

2009-12-27 @ 12:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0