julafton idag

god jul på er alla!
idag är det ju julafton, vaknade rätt så tidigt fast det är ju
rätt så självklart? vem sover tills typ 12 på dagen på en julafton?
haha not me iallafall..
öppnade bara en julklapp som jag fick utav Johanna =) resten sparar
jag tills efter kalle anka (haha!) jag är så nyfiken vad det kommer att bli..
som sagt, idag kommer det väll vara full igång kan jag tro men fortfarande
väldigt lugnt. det kommer ju inte bli världens uppdatering idag men det kan
man ju nästan förstå hehe..
jag förstår inte riktigt hur det är med alla och julmat.. så gott tycker jag faktiskt
inte julmat är och har aldrig tyckt heller :o
vi hörs nog kanske lite senare..
hoppas alla får en riktigt god jul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0