julafton över snart..

nu har jag det faktiskt väldigt tråkigt.
egentligen orkar jag verkligen inte sitta vid datorn men jag gör
det iallafall för finns inte så mycket annat att göra..
är lite halvtrött också! kommer somna gott inatt må jag säga.
just nu finns det ingenting direkt att göra, jag ska fixa lite med
mina saker jag fått hade jag tänkt strax när jag kan lyfta på
min röv (vilket aldrig verkar hända?)
om ett tag är julafton över.. lite halvtråkigt men endå skönt,
har redan börjat tröttna på dom två orden "god jul" 
haha har blivit så mycket nu på sistone, men det blir det alltid
i jultider. men som sagt julafton avklarat nästa: nyårsafton.
sen hoppas jag att det blir ett nytt grymt år, 2010!
kommer träffa massa nya människor,ny skola osv..
nu kommer jag nog inte skriva något mer för ikväll.
ha det så bra så hörs vi imorgon I guess.. love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0