julkapparna

tänkte ladda upp det jag fick igår.


blev:

-en ny väska som jag ska ha till skolan.
-guniess world record 2010 av mormor, när jag var med henne så tittade
vi på den och den var intressant så nu fick jag den av henne!
-anda boken i stephenie meyers serie "om jag kunde drömma"
-två nya tights, svarta sen lite gråaktiga.
-klänning
-annsiktsmaskar och hårinpackning från johannis.
-ny kamera
-kamera fodral+ett minnes kort också till kameran.
-sedan 3500 kr (varav 2000 av mamma och pappa, 1000 av mormor och
500 kr av morfar)
-två "over knee" strumpor också som är illrosa och gråa, tog dock inte kort på dom.

jätte glad över alla dom fina julklapparna! kunde inte bli gladare..
jag tackar så hemskt mycket för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0