kan inte bestämma mig..

kan inte bestämma mig.
det känns som att disco var sånt som man gick på
när man gick i lågstadiet (älskade det då) men börjar
ju faktiskt snart gymnasiumet? fast vad gör det man kan väll
få leka lite endå.. så jävla vuxen är jag inte, och inte såna som är
typ 2 år äldre än mig heller..
jag älskar ju att dansa och har alltid gjort det så varför inte åka
en sväng och checka röven ett tag? haha nej men jag vet faktiskt
inte hur jag ska göra, jag både vill och inte vill.
discot börjar klockan nio vad jag fattat.. det hade suttit bättre
med ett party eller något.
jag måste bestäma mig snart, åh vad sur jag blir på mig själv att
jag inte kan bestämma mig.. sega jag.
inte direkt för att jag är rädd för att typ många tycker det är töntigt,
jag gör vad fan jag vill. det känns ju najs det men vet inte om jag har
ork.. men jag klagar ju hela tiden på att det inte finns något att göra ju.
vet inte hur jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0