kväller

god kväll på er!
klockan är strax 23:00...funderar på att krypa ner i
sängen och sätta igång tvn men endå inte, jag har inget annat
val känns det som, finns ingenting vettigare att göra endå!
men ikväll kommer jag inte somna på ett bra tag, vad jag
tror iallafall. men hoppas det, bland det värsta jag vet, att inte kunna
somna och man ligger och vänder och vrider sig hela jävla tiden medans
allt är klosvart i hela huset och alla ligger och stor sover.. hatar att vara
själv uppe också. +det stinker nybryggt kaffe i hela huset men kaffet är
inte ens igång och har inte varit det på jätte länge.. mamma har kännt hela
dagen och t.o.m pappa kände så han gick för att stänga av det, han trodde
ju att det var igång.. men han kom tillbaka lika fort igen och sa att det
inte var på.. haha mysko, men som vanligt, händer ju jämt konstiga saker här.
jaja, ni kanske tycker jag är psyko eller något men jag tror allt på "andar" eller
något sånt liknande.. för lukta nybryggt kaffe i hela huset som kommer i vågor,
jo det tycker jag är lite konstig, också ett fullt öppnat mjölkpaket stå mitt under
matbordet också.. väldigt konstigt!
hahaha jaja ni får tro vad ni vill, jag vad jag vill.
vet inte varför jag börja tjata om det men känner för att skriva av mig lite..
har iallafall bestämt mig nu för att lägga mig och titta på film, har lite
halv ont i ryggen och känner mig endå seg trots den sköna sömnen jag hade,
(TROTS ATT JAG HADE EN MARDRÖM INATT!)
imorgon vill jag göra något, det är röd dag men vill jätte gärna hitta på något
känner jag.. men ingenting finns direkt att göra så får väll bli att sitta och
sega då också.. jag är så trött på datorn fast jag utnyttjar den som tidsfördriv,
visst är jag elak? hahaha, nej men vi hörs imorgon.
ha en bra natt allesammans! love linda




hehe förlåt jag var bara tvungen.. spöktimmen börjar om 1 timma,
typ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0