look för idag osv..

jag blir så jävla förbannad.. min dator har dampat till sig sådär igen!
när jag går in på vissa program hackar sig hela skiten och den låter som ett fet
jävla flygplan som ska lyfta.. åh vad är jag är, kokar nästan inom mig känner jag.
har bara lust att gå ut, trycka ner den i snön sen hoppa på den, åka skidor över den,
åka pulka,bob, FYRHJULINGEN, VAD SOM HELST BARA DEN BLIR MOS.
dock tänker jag inte göra det men är påväg fan..
jaja till lite trevligare saker nu, hos farmor var det bra. blev god julmat och efterätt också.
nu kommer jag väll bara sitta hemma, allt är så jävla tråkigt, alla är så jävla tråkiga. blä.


såhär såg jag ut idag. jag är barfota på bilden, halv äckligt men ni
får stå ut med det, har ju faktiskt lite nagellack iallafall på mig! (hehe)

kort jacka: gina tricot
linne: gina tricot
tights: bikbok


syster och jag redo att åka!


lite fail bild men det får duga!
körde med mina knästrumpor som har nitar på sidan sedan mina
stövlar till, blev skit snyggt! men tog aldrig någon bild på hela altet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0