lördag


vet, min webcamera är ju skit bra! hahaha..

igår var det trevligt/mysigt. bara snackade helt enkelt om typ allting.
jag och lotta låg och snackade ända tills klockan halv fem på morgonen!
hahaha..man kan verkligen snacka om allt mellan himmel och jord.
kom iallafall hem vid tolv ungefär idag, fikade bara lite med familjen.
sen blev det att man satt kvar skit länge och bara snackade vid köksbordet haha
men efter det övningskörde helen in till hova sen var jag och pappa med då
hyrde vi film ni ser ju på bilden en film med Dolph Lundgren och filmen
heter "command preformance" haha skit kul att han är svensk ju.
men får se hur den är!
sen också ska jag läsa mycket i boken stephenie meyers bok "om jag kunde drömma"
haha första twilight filmen.. har ju inte läst klart den (än!!) haha riktigt seg är jag..
men sen blir det bokredovisning och lite så på den, muntligt. men det ska nog gå bra!
förvörigt gör mamma mat just nu, helen gör sallad.
så till mat blir det en stor god sallad med get ost i (fyfan vaaa gott) sedan kyckling
och potatisgratäng! mumsfilibabba, och senare ikväll blir det ost och kex,vindruvor, chips
och dipp och andra godheter!
blev inget julbak idag med mamma för hon trodde inte att vi skulle det.. men blir väll
kanske nästa helg eller något! :)
ha en fortsatt trevlig lördag
love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0