MASSA SNÖ

hemma från skolan idag.. kände mig lite halv seg och hängig så blev hemma
och har tagit det lugnt hela dagen :)
nu sitter jag här och funderar, funderar och funderar. funderar på massa olika
saker, haha. snön har ju kommit fram riktigt mycket nu! tycker faktiskt det
är lite mysigt endå.. hoppas det hålls kvar hela veckan och hela nästa vecka!
för jag vill ha massa julstämning nu innan jul!! så frå hoppas det hänger sig i..


i somras såg det ut såhär vid poolen.. (haha en aning ps men careface)


och nu ser det ut såhär vid poolen.. bilden är färsk kan jag säga,
tog den för ungefär en timma sedan.  men visst är det lite mysigt endå?
men inget toppar en varm sommardag endå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0