my monday



detta hade jag på mig idag:
nya t-shirten från jack and jones
svart linne från gina tricot
svarta tights från lindex
ett par typ benvärmare (?) från ingen
aning, h&m eller något, mamma köpte dom!
skor från dinsko. (mammas)



slänger in en egobild på mig också haha!

som sagt, skolan var väll okej, gick bara till halv tre men endå
är detta en jobbig dag för vi har liksom: engelska,franska(elr ah jag ialf,
beror ju på vilket språk man har!),matte,svenska.
det enda som var rätt så roligt var la gympan.
men nu är jag iallafall hemma, käkade god mat förut sen pluggade
jag på engelska provet och svenska provet också.
har nyss duschat! sitter och dricker lite julmust och smaskar lite godis..
stackars mina tänder! :(
haha, love linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0