nu är det...

nu är det JULLOV! så himla skönt är det att få det ledigt och bara slappa
nu ett tag och sedan ladda inför vårterminen! är rätt så nöjd med mina betyg..
bara sänkt mig i två styckna men som sagt dom lägger alltid rätt så långa betyg
nu i början så man ska kämpa på våren! så nu jävlas ska jag köra gasen i botten
i skolan och sluta svära varje dag över hur mycket jag hatar skolan och hur mycket
jävliga dom är (även fast det är så!) volleybollen gick ja sådär idag..
mitt lag vann dock ingenting, sen återstod det mellan 9a och 9b och 9b vann,
ett grattis till dom men ja som sagt vi i 9a har ju vunnit precis alla andra tävlingar haha.
kommer kanske upp lite bilder imorgon eller något från volleybollen.
kommer inte upp någon outfit idag för orkade inte ta kort.. men körde på tomteluva
och en röd vanlig liten klänning med svarta tights och linne.
kommer nog inte bli så jätte mycket bloggande idag för jag ska till Ronja i gullspång!
mysigt och trevligt ska det bli, något händer iallafall! så jag ska packa nu snart..
sedan så kommer hon ikväll någon gång och hämtar upp mig vid runt sex typ.
men jag bloggar väll kanske lite därifrån också!
nu har precis jullovat börjat och nu längtar jag till julafton och nyår så det skriker om det!!
vi hörs senare.. love linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0