nu är jag hemma!

nu är jag hemma :) skönt.. tar sig ju sin lilla tid allting men nu är
allt på plats som sagt och jag är hemma haha..
hängde även hem lite saker till mig också! :D


sminkade mig endå! klarade inte av att titta
på mig själv i spegeln, usch.
körde på:
svart kofta och svart linne under jackan.
jacka från vera moda (elr vero moda?)
jeans från cheap monday
skor från euro shoe eller vad det nu var..


jag påväg dit.. haha


invigde mina vinterskor då och dom var jätte sköna och varma!


blev lite mcDonalds på vägen hem.. köpte mig en lilla menyn.


och detta följde med hem:



"över knee" strumpor med tre nitar längst upp, sjukt snygga!



två par gulliga trosor och ett par spets trosor


snygg kofta från vera moda som var på rea, endast 79:- !!

skulle egentligen inte köpt något till mig själv men fick lite endå..
har uträttat mitt sisa ärende nu innan jul så det känns riktigt skönt.
nu ska jag slänga på mig mjukiskläderna,tvätta bort sminket och ta
det lugnt! får se om något händer idag annars blir det väll bara
myskväll igen.. ha det bra love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0