nu...

nu har jag ingenting alls för mig, jag har varit tråkig idag med typ men
finns inte så mycket roligt att skriva om på vardagar för har inget roligt att
lägga upp osv..
jaja jag har det riktigt tråkigt just nu, vill bara att det ska bli imorgon och skoldagen
blir avklarad sen är det en mysig helg.
ska titta lite i gaderoben vad jag ska ha på mig för något imorgon tror jag
för innan jag drar till skolan står jag typ skit länge innan jag vet vad jag
ska ta på mig, och ja det tar ju väldigt mycket på tid, så ska titta lite..
funderar på myspys, typ en kofta,cardigan eller något sånt och tights igen..
orkar verkligen inte med några jeans imorgon. jeans är snyggt men orkar bara inte
med det. haha
nu blir det inget mer bloggande för ikväll..
love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0