nyår YEEEEES.

haha, herregud jag känner mig som en ny människa nu!
nej skoja bara lite, men jag känner mig jäkla fräsch..
duschade, tog shampo,balsam och också hårinpackning.
efter det blev det annsikts mask (choklad) och sen så smörjde jag in
mig med bodylotion som jag fick ta lite av helen som hon fått av becka
i julklapp, viktoria beckhams och shit vad gott den luktar haha
tänkte locka håret men hinner inte det tror jag inte, men får bli att fixa
det lite iallafall eller ja försöka, haha får se vad jag gör med det..
mamma hade köpt värmeskydd sak från gliss som man smörjer in i håret innan
man fönar det, andvänder platttång, locktång osv.. bra det.
nu ska jag klä på mig mina nyårs kläder och sedan sminka mig.
blir en stor god middag med familjen här hemma sen vid sex hämtar vi upp
johanna sen drar vi till amanda! kommer bli en skit bra nyår, den bästa.
ha en bra nyår alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0