ok

jag sitter i skolan. sista lektionen kvar nu som varar mellan 13.45-14.45.
jag är hungrig
jag är trött
jag har ont i magen
jag dissar skolan
jag dissar SO lektionen vi har nu
åhå vad jag vill HEM.
sen måste man vänta på bussen i 30 minuter.
sen åker man buss i typ 20 minuter eller mer.
sen så ska jag gååååååå till mammas jobb.
sedan vänta tills hon slutar.
sen ska jag hem, vänta på mat.
sen käka.
sen plugga massa JÄVLA skit som jag bara lust att slänga
åt helskotta och bara göra NÅGOT KUL FÖR EN GÅNG SKULL PÅ SIN
EGEN FRITID MEN DET FÅR MAN JU ANTALIGEN INTE.
ok, började faktiskt skratta nu. amanda sitter brevid mig och jag
märkte plötsligt hur galen hon var när hon skrev (så som jag alltså!)
så båda vi satt och knäppte as högt på tagenterna.
jag fråga amanda "skriver du också ett blogginlägg nu?"
amanda: "jaa HAHA"
herregud, så går det..
även sitter det en kille brevid mig som nynnar, HELA TIDEN.
okej tillbaka till vad jag nyss snacka om.
anyway efter jag pluggat i massa 100 år så ska jag duscha.
sen ska jag sitta på datorn vilket jag hinner en liten stund EFTERSOM DET INTE
FINNS NÅGON FRITID.
sen ska jag föna mitt hår, sen ska jag glo på tv sen SOVA!!!!!!!!
så ser min dag ut.
JAG HAR SÅ ONT I MAGEN.
jag är så jäkla hungrig. JAG DÖR.
JAG VILL HEM. vara ledig. käka hur mkt som helst,sova mkt, få fritid.
JAG ÄR SÅ LESS PÅ SKOLAN.

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha, "skriver du med ett blogginlägg?"

puss på dagen<3

2009-12-08 @ 16:22:21
URL: http://amandakylen.blogg.se/
Postat av: linda

haha ;)

jo eller hur.. usch!

2009-12-09 @ 20:10:52
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0