onsdag

nu har jag precis bäddat sängen, mysigt att lägga sig i den sen..
fast tror fan inte jag kommer somna på ett bra jäkla tag eftersom jag inte kom
upp ur sängen på länge i morse.. men jaja vi får väll se.
har tagit mig cocacola men är ledsen för det smakar typ jätte äckligt, det smakar
cocacola utspredd med massa vatten, och så är det ju för coacolan har nämligen
stått ute och vi tog in den för ett tag sen och då var det is i och nu har ju det liksom
smält.. =( jaja nog pratat om cocacola.. alltid lika bäst endå haha!
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att sätta igång någon film
eller något och titta.. men tror inte jag kommer göra det endå för blir aldrig så.
jag vill bara att denna dag ska vara över... hahaha nej men nu ska jag ta
lite chips, även poppa popcorn och sedan ta ännu mer cocacola och bara ta det lugnt..
vi hörs, får se om det blir något mer inlägg ikväll för finns inte så mycket att skriva om.
love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0