på andra sidan häcken

hallå.
jag har varit borta ett tag från datorn nu, skönt..
men nu är jag tillbaka lite snabbt för att checka runt läget
på lite olika bloggar osv!
har hunnit med att duscha (vilket var jävligt gött!) sen har jag
suttit och tittat på tv..
filmen "på andra sidan häcken" var på kanal 5 haha!
jag och helen tittade på den, jag såg den nyss i skolan
men tittade på den igen, den är ju så rolig! haha vet inte hur
många gånger jag och helen skratta.
ÄNTLIGEN någon som skrattade med mig genom denna film<3
ungefär alla satt helt seriösa och tittade på filmen, som om typ
någon precis hade dött -.- men jaja kan la gissa att alla inte har
samma humor direkt (dom har dålig humor) men iallafall,
den var slut nu så jag fönade mitt hår lite snabbt och nu hamnade
jag här igen.. jag vill ha imorgon. men som sagt, tiden går segt..
vi hörs kanske senare om jag bloggar något mer.
love linda


Kommentarer
Postat av: johanna

haha nej, alla har ju inte samma humor :D

liksom, hahahhaha engla skämten, det är typ bara jag och linn som kan garva åt det :D

2009-12-27 @ 21:19:33
URL: http://entities.blogg.se/
Postat av: linda

nej fast såna saker är ju lite störda att skratta åt xd

2009-12-28 @ 14:56:12
Postat av: Oskar

HAHAHHA så jävla bra!! Det är min lan film:D

2009-12-28 @ 16:03:08
Postat av: linda

HAHA jaa eller hur, synd att du inte tittade med oss i skolan!! haha :D

2009-12-28 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0