sååå!

nu är jag tillbaka :)
tänkte ladda upp en bild nu på min outfit som jag hade idag.


kort tröja/jacka: gina tricot
svart linne: gina tricot
t-shirt: ingen aning? fick den av mormor, kanske från modevillan?
tights:lindex
lila knästrumpor/benvärmare: lindex,h&m elr ngt liknande.


så såg jag ut idag då.. ser typ dödsseriös på bilderna men det är
fan morgon och man är trött och seg. +bilderna blev dåliga för
min kamera måste laddas för när det är dåliga batteri så tar den
cp bilder,suddiga osv.. jätte störande är den ibland alltså.
iallafall har precis duschat, mamma hade köpt något nytt
till huden, man sprayade på det och smörjde in så nu är huden
jätte len och luktar gott! :)
just nu myser jag bara och tar det lugnt, kom på måste mata mina
fiskar på fishville om dom inte redan har dött.. herregud stackars
små firrar alltså :( men fis och fiskorv hänger sig iallafall kvar!! dom är
de starka fiskarna i tanken alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0