saker ni ej visste om mig.

tänkte köra en till lista på saker som ni inte vet om mig, IGEN.

-jag kan vara väldigt snål

-har svårt för att få känslor för någon

-hatar att bara ligga och titta på tv eller film elr något sånt när jag är med någon,hatar det!!

-kan ta åt mig väldigt lätt för små saker som folk säger till mig, typ ex. klagar på mitt utseende.

-önska jag gick på en dans skola men SKITNA komunen här har ju verkligen ingenting

-stör mig på folk som typ är 1-2 år äldre och typ tror att dom är 10 år äldre

-hatar folk som tror att dom kan bestämma över mig, jävla störande personer alltså.

-ska skaffa mig mitt första nyårslöfte i hela mitt liv nu..

-julafton och nyår är det enda roliga med vinter-tiderna

-har typ torgskräck liknande, får typ damp när jag är och shoppar ex och det är fullproppat med folk
känns som att alla glor på en, alla går seg och ja jag får damp helt enkelt, nästan panik.

-gillar inte så mycket att vara i badhus när det är massa folk (lite samma som det jag skrev ovanför här)
tycker det är otroligt jobbigt när man ska åka något eller så..

-och detta stör jag mig just nu på när man skriver god jul till andra sen får man inget tillbaka, jävla egotrippade jävlar är vad dom är.


så.. känner att jag kan komma på massa mer!! men ja, det får räcka tillslut läsar man ju inte mer..



hehe kotunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0