shoppat

hejsan på er! nu är jag hemma efter en tripp till örebro..
det gick bra, eller ja inte först, blev på dåligt humör och så men tillslut
hittade jag lite vad jag ville ha.. eller som jag letade efter nu inför nyår.
men drar till mariestad imorgon för att gå in på vero moda och titta på ett par tights.
förövrigt nu känner jag mig helt slut för gick upp innan klockan åtta idag!!
jaja vi hörs senare.
här kommer lite saker jag köpte:



ett par lårhöga skor, vilket jag verkligen ville ha! klacken kanske
inte är så jätte snygg, men jag gillar dom..
köpt från scorett 350:- reapris



snyggt linne som är rätt så långt (går över rumpan iallafall)
från h&m 199:-



detta ska föreställa lite mer "skinande" tights, försökte hitta ett par
lackleggings som är jätte blanka och svarta men fanns det NÅGONSTANS?
nepp, precis som jag trodde.. alla jävla åh störande personer har ju sprungit
och köpt slut på dom. *********.. jaja, hittade dessa men dom ser mer
ut som gympabyxor man hade på sig när man var 5år.
får försöka hitta ett par imorgon!!
lindex 149:-


snyggt armband från ur och penn, 65:- reapris


nu är jag riktigt seg, ska titta runt ett tag till på datorn sedan tvätta av mig
sminket som fortfarande sitter på, sedan funderar jag på att ta något
mumisgt.. vi hörs väll kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0