shoppingsugen..

jag är jätte shoppingsugen.. så det typ saftar i munnen på mig :s
HAHA nej men jag är otroligt shopping sugen alltså!
längtar nu tills efter jul och allting, när dom börjar få in lite vårkläder osv..
är så roligt att gå och titta på saker! men blir väll att åka efter jul,
men inte på dom här dagarna "mellan dags rea" och skit HATAR såna dagar,
alltså spy på dom. är ju för fan kaos, seriöst kläder på marken,kläder hullerombuller,
långa köer, FULLPROPPAT med folk. åh så ska vänta tills det blir i veckan innan nyårsafton!
då ska jag nog åka och gå runt och titta, förhoppningsvis hitta en nyårsklänning som
jag ska ha.. och jag måste hitta en!
blablabla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0